Esittelyssä: s687421

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
s687421

Esittelyssä: s687421

Viesti Kirjoittaja s687421 »

HEI TAAS! Kerron lyhykäisesti,oman taustani. Olen pienestä pitäen, ollut kiinnostunut hengellisistä asioista,pyhäkoulut,tuli tutuksi enkelitarroineen.Myöhemmin,olen tutkinut Raamattua,sekä lukenut paljon kirjallisuutta,mukaanlukien jt kirjallisuuden,mutta kun olen kapinallinen,ja kriittinen luonteeltani,se ei ole enemmälti vaikuttanut elämääni.Olisiko se vain joku totuttu tapa? Sitten tämä jt touhu,tää on todella outoa,ei minullekkaan,ollut näistä kaikista oppimuutoksista koskaan kukaan maininnut halaistua sanaa,mutta kun netistä löysin valaisijan sivut ja tutkin aineiston,mikä ahaa elämys! huomasin verratessani,sitä kokemaani,että juuri näinhän,ne ovat toimineet. Tutkin kyllä , kirjan kaksi.Tieto kirjan ja mitä raamattu opettaa,mutta kaikissa aina saman kertausta.Tämä sisar,joka piti tutkistelua,sattuu olemaan,samassa paikassa töissä,ja olen sielläkin päässyt seuraamaan,kuinka he arjessa itse noudattavat tätä sanomaansa.Tulos ei kovin hyvä ylimielisyyttä, pahoja katseita(halveksiva ilme) Yliteennäinen ystävällisyys ajoittain,ja vain jos olet myönteinen valtakunnan asialle.Taitaa tää itsestä kertominen,vähän ontua sory! Itse en ole koskaan käynyt kentällä,ja onneksi jahkailin,nyt kun ajattelee asiaa,ei tullut ketään hööpötettyä siihen touhuun.Kokouksissa kävin silloin tällöin,vaikka siellä,olisi pitänyt olla aina.2 vuotta olen ollut siitä rumbasta erossa,eikä tee kyllä mielikään.Alkuun kun jäin pois,tuli suunnaton vihan tunne koko järjestöä kohtaan,joka yritti johtaa harhaan.En osaa nyt enempää,mutta harjoittelen,tätä kirjoittamista,jos siitä ei tulisi niin rönsyilevää.
Markku Meilo

Re: Esittelyssä: s687421

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Tervetuloa tutunkuuloisine kokemuksinesi, siirsin kirjoituksesi omaksi avauksekseen.

Se, että kaikkea ei sinulle kerrottu on arkea, meilla lapsesta asti mukaan painostetuillakin on kaikilla aukkoja kyseisissä tiedoissa, ellemme itse niitä aukkoja paikkaa.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Vastaa Viestiin